HarperSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringPrestasi yang stabil

  • masa pelepasan:2024-01-08 11:47:15
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:325
  • Penerangan pantas:

    Harper,Apabila meninggalkan kilang produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan m

Kandungan artikel

Apabila meninggalkan kilang produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

HarperKaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi, ofset, retak, melepaskan, asap api, lekasan minyak, putus sambungan tali, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

AndkhoyAfter hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Penukar jenis kering

Untuk kebocoran yang telah berlaku,HarperPenukar jenis kering Scb14, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius,HarperVideo produksi pengubah jenis kering, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.


HarperSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringPrestasi yang stabil



Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Kehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga,HarperPengubah distribusi 10kV, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.

Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Jabatan produksiDalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.


HarperSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringPrestasi yang stabil



Pasukan pengubah kuasa

Rekomendasi KualitiGaris sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

HarperKebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Pengubah kuasa

HarperMaklumat produk lain
  • Bandar ZhangjiakouDimensi pengubah selam minyak 1600KVAApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan

    Bandar ZhangjiakouDimensi pengubah selam minyak 1600KVAApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan

  • GrossetoPlatform hidraulik angkat 10 meterPermintaan pasaran terhalang, penurunan harga adalah terha

    GrossetoPlatform hidraulik angkat 10 meterPermintaan pasaran terhalang, penurunan harga adalah terha

  • GrossetoPenghasilan jambatan naikAnalisis ringkas kelebihan dan kekurangan

    GrossetoPenghasilan jambatan naikAnalisis ringkas kelebihan dan kekurangan

  • XinminJembatan naik hidraulik bergerakApakah faktor kerja

    XinminJembatan naik hidraulik bergerakApakah faktor kerja

  • XinminJembatan naik bimbit 10 tonApakah kaedah pengiraan daya galas

    XinminJembatan naik bimbit 10 tonApakah kaedah pengiraan daya galas

  • XinminPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikBorang penghantaran

    XinminPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikBorang penghantaran

  • Bandar ZigongDisediakan oleh pengubah jenis keringCara membezakan perbezaannya

    Bandar ZigongDisediakan oleh pengubah jenis keringCara membezakan perbezaannya

  • RoitlingenPlatform hidraulik tetapKaedah klasifikasi yang berbeza

    RoitlingenPlatform hidraulik tetapKaedah klasifikasi yang berbeza

  • segera:Peringatan: Maklumat HarperSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringPrestasi yang stabil memberi anda HarperSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringPrestasi yang stabil oleh syarikat kami, perkhidmatan HarperSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringPrestasi yang stabil dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HarperSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringPrestasi yang stabil, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HarperSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringPrestasi yang stabil. HarperSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringPrestasi yang stabil di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HarperSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis keringPrestasi yang stabil, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!